Pokud máte v plánu nákup nějaké hry, či čehokoliv jiného na internetovém obchodě, dejte si dobrý pozor a pro přepravu raději zvolte jakoukoli jinou společnost mimo PPL. Z vlastní neblahé zkušenosti můžu potvrdit, že se v tuto dobu pohybují dodací lhůty zcela mimo prezentovaný rámec 24 hodin a např. já jsem se ani po týdnu své zásilky ještě nedočkal.
Na dispečinku mi bylo sděleno něco v tom smyslu, že mají nové řidiče, kteří jednak neumí řídit a bojí se jízdy v hustě obydlených částech Prahy a druhak se v Praze vůbec nevyznají! Doufám, že nebudete tak bláhoví jako já a nezaplatíte objednané zboří kartou. Přičemž teď nemám ani svoje peníze, ani objednané zboží. Něco podobného mě totiž ani ve snu nenapadlo. Pokud vám pak zboží dovezou, posléze zjistíte, že vás v práci nezastihli. Stačí náhled do systému sledování zásilky, kde šokovaně zíráte na termín, kdy se prý pokoušeli zásilku předat: 23:30!!
Asi jim ani trošku nedochází, že v tuto dobu nejen že není normální člověk v práci, ale většinou již spí. V jiném případě tak mají v systému sledování zásilek ještě větší bordel, než ve svém rozvážení balíků. Druhý a stejně mrzutý problém se týká všech, kteří platili za služby a MS body v rámci Xbox Live platební kartou. Microsoft všechny transakce z naší domoviny zakázal, což značí hláška o zamítnouté autorizaci, nebo neplatných údajích u platební karty, která vyskočí při transakci.
O další platby se tedy nemá cenu dál pokoušet, problém zřejmě nebude na straně vaší banky, nebo neplatné karty. Jediným způsobem jak si nakoupit MS body, nebo předplatné Gold účtu jsou už jen sporadicky prodávané, ale hlavně oproti nákupu z konzole daleko dražší stírací kupóny. Na konkurenční PS3 přitom žádné takové obstrukce Sony nedělá, ovšem tam je placení kartou po pravdě pouze jediný způsob nákupu her a hříček z Playstation Store. Oproti tomu vypadá jako trapný žert informace, že Microsoft dnes spouští oficiální podporu Xbox Live v Indii. Holt je Indie zajímavější trh, než střední Evropa.
Tak s tou PPL to docela sedne.Včera jsem přes PPL posílal jednu zákazníkovi 2 LCD do Liberce a když dneska volal,že je ještě nedostal,tak po telefonátu na dispečink mi operátorka s klidem sdělila,že jsou na depu v Hradci Králové a že netuší,jak se to mohlo stát.Prostě neskutečný bordel…
Hlavně že se všude holedbaj, že zboží dovezou do 24 hodin. Zadavatel je přitom pokutován skoro za všechno, ale oni ve svých podmínkách nemají za pozdní dodání penále žádné.
Hm,tak budu asi první a poslední co oroduje za ppl.Ze všech možních online shopu vždy volím moznost dopravy ppl(když tuto možnost s-s. podporuje)a nikdy jsem neměl problem a zboží pokaždé dorazilo do 24hodin a to jsem ze s.č. z jedné mále vesničky a prostě no problemo.Na druhou stranu mě to docala udivuje že maj takovaj bordel v praglu 😛
Ono určitě záleží na určitém depu a hlavně řidičích. Ani po několikerých urgencích zboží stále nepřišlo…
no ja mam s PPL, DPD i CP nyni same kladne zkusenosti (tuk, tuk), jen me opravdu nebavi pokazde ty ridice navadet (okraj mesta, 15K obyvatel)… skutecny peklo bylo kdysi rozvazeni a la CP, ale tam asi trosku procitli po rozjezdu konkurence jako je PPL a dalsi
Tak ono i kdyby mělo v Indii X360 jen 0,1% obyvatel, tak to bude něco přes 1 milion xboxů, takže není divu, že dali přednost před Českou republikou. 🙂 Ještě by to mohli rozjet v Číně.