Invaze 2007 je jedna z výročních anket o nejlepší tituly na jednotlivých platformách, kterou vyhlašují společně média Hrej.cz, Level a naposledy i Next Level. Jako externí redaktor jsem také do této ankety hlasoval, tedy do její redakční části, ve které vybírají nejlepší hry minulého roku autoři výše uvedených médií.
V něčem jsem se s kolegy shodl, v něčem zase ne, takže se podívejte na můj osobní žebříček nejlepších her za uplynulý rok 2007. Porovnat jej pak můžete s oficiálními výsledky hlasování čtenářů i celé redakce, na které odkazuji na konci článku. Pro každou kategorii jsem mohl zvolit jednu až tři hry.
Jak jsem tedy hlasoval:
—————————————————————————————————————————–
1 – Nejlepší herní design: Bioshock, Halo 3
2 – Nejlepší scénář: Zaklínač, Mass Effect
3 – Nejlepší grafika, technická úroveň: Crysis, Ace Combat 6, Assassin Creed
4 – Nejlepší grafika, umělecký dojem: Bioshock, God of War II, Crackdown
5 – Nejlepší využití licence: Zaklínač
6 – Nejlepší původní hudba: Ace Combat 6, Halo 3
7 – Nejlepší multiplayer: PGR4, Halo 3, Forza Motorsport 2
8 – Inovace roku: Halo 3, PGR4, Eye of Judgment
9 – Nejpříjemnější překvapení: SEGA Rally
10 – Největší zklamání: Medal of Honor Airborne
11 – Hrdina roku: Geralt z Rivie (Zaklínač)
12 – Padouch roku: král Bohan (Heavenly Sword)
13 – Vývojář roku: CD Projekt Red
14 – Vydavatel roku: Nintendo
16 – Nejlepší hra ke stažení (internet, Live, PSN): Warhawk, Prince of Persia Classic
17 – Moje hra roku: Zaklínač
—————————————————————————————————————————–
Výsledky hlasování čtenářů najdete zde.
A celkové výsledky redaktorů, do kterých se započítala moje volba zase tady.
mohu se zeptat… vidim ze pro inovaci roku si hlasoval i pgr4, ale v recenzich byl prave kritizovan ze v nem neni vubec nic noveho, jen je vse stare udelano skvele. mohl bys mi rict co ti na hre prislo inovativniho? me se pgr4 moc libi, jako hra ale taky v tom nevidim nic noveho pod sluncem.
Jistě, ocenil jsem ji za podle mě inovativní komunitní funkce: focení, natáčení a sdílení videí, propojení s webem, hráčské žebříčky na pgrnations.com, soutěžení podle zemí, pořádání turnajů přímo výrobcem, prohlížení médií přímo z konzole, hlasování o nejlepší snímky a videa, systém tagování médií, pojetí MP, atd. Kromě Forzy žádná jiná automobilová hra nepřinesla něco podobného.
tak v tom případě souhlasím. Já sem hru nevlastnil, pouze zkoušel, ale měl jsem forzu 2, takže vím o čem mluvíš.
Forze je to velmi podobné, ale ještě několik funkcí přibylo. Forza 2 ale byla rozhodně inspirací.
A co Trackmania United?
Vim ze je to trosku jiny druh zavodu, ale spoustu tehle veci (ne vsechny) prinesla driv a nekdy i v propracovanejsi podobe.
A turnaje poradane autory mel a ma treba Project Torque.
Ono se jen zda ze s tim vsim prislo PGR4, protoze je to “velka“ hra.
To se nepřu, ale jde o to, že tuto Trackmanii jsem nehrál. 🙂 Vybíral jsem přirozeně z titulů, které znám.
Jasne, chapu. Ja jen ze “zadna jina automobilova hra neprinesla neco podobneho“ neni zas tak pravda 🙂
Ber to jako ….z těch co znám… 🙂