Nedalo mi to a trošku jsem zagoogloval, jestli někde v kalných vodách internetu nenajdu původní obrázky z první verze Army of Two, která nakonec nebyla vydána a hra se nejdříve musela předělat. Z minulého příspěvku již asi víte, že se do nové verze nakonec nedostalo několik jednak rozporuplných prvků z původní varianty (např. přikládání dámských tamponů a masáž srdce), ale bohužel ani několik úrovní a částí, kdy jste měli za úkol řídit několik dopravních a bojových vozidel. Co byste si bývali mohli užít, kdyby to distributor nezcenzuroval, ukazují následující obrázky.
Vznášedlo zůstalo do konečné verze Army of Two vlastně jediným řiditelným vozidlem, pokud tedy nepočítáme padák, který využijete rovnou v úvodu několika misí. Jeden žoldák vždy řídí a druhý obsluhuje lafetovaný kulomet (role umělého parťáka). Nicméně si nevybavuji, že by jsem zaregistroval používání vznášedla v jedné z Iráckých misí, jak ukazuje obrázek. Navíc mám za to, že pozadí na poušti s těžní věží se do plné verze nedostalo, což by poukazovalo na celou jednu vystřiženou lokaci.
Mise na americké letadlové lodi začíná v konečné verzi hry výsadkem na padáku, ovšem původní varianta počítala s dopravou k lodi pomocí vojenského nafukovacího člunu, jak ukazuje druhý screenshot. Distributor zřejmě od dopravy raftem upustil z důvodu menší interaktivity, protože použitý seskok na padáku dovoluje kooperaci obou mužů tak, že jeden řídí padák a druhý, jenž je vlastně zavěšen na tandemu, postřeluje ostřelovačkou teroristy na palubě lodi.
Blahořečte EA za to, že do světa nevypustili původní systém léčení zraněného kolegy skrze mačkací minihry. Pokud jednomu z dvojice došel život, ten se skácel na zem, přičemž jste museli v časovém limitu kolegu odtáhnout z dosahu kulek (tak to zůstalo do konečné varianty). Nicméně dále se vám na obrazovce objevovala nahodile tlačítka, která se musela mačkat ve stanoveném pořadí. Pokud jste se netrefili, byl s kolegou ámen a poslední šance spočívala ve zběsilém mačkání tlačítka, kdy kolega-doktor prováděl přímo srdeční masáž, jak ukazuje třetí obrázek.
Zraněný žoldák byl v rohu obrazovky zobrazen, jak běží tunelem za světlem života, přičemž když jste dostatečně rychle drtili trlačítko, pomalu se přibližoval ke světlu, až se pak postavil na nohy. Celé toto martýrium se opakovalo velice často, protože buď vás, nebo častěji počítačem řízeného kolegu postřelili zhruba každých několik málo minut, takže se z tohoto léčení stala doslova nekonečně se opakující a obtěžující činnost. Pokud vás zabili oba najednou, následoval už jen restart z posledního checkpointu. V konečné verzi je to naštěstí již v pohodě, protože po odtažení stačí jen několik sekund podržet uzdravovací tlačítko a kolega se ihned vyléčí.
V úvodní misi v Somálsku, kde jsou ještě oba hrdinové pravými vojáky ve službách jednotky Rangers, jste původně měli možnost řídit bojovou buginku, opět s lafetovaným kulometem, ale její obrázek jsem nikde nenašel. V pozdějších fázích, tedy zhruba v polovině kampaně, se vám v Iráku dostal do rukou i tank M1A1 Abrams, kdy jeden řídil a střílel dělem a druhý ovládal kulomet ve věži.
Jízda to byla sice velice krátká (jen pár set metrů), ale docela zábavná, ovšem do konečné verze se také nedostala. Zajímavé na obrázku je, že v kulometné věži není ani noha, což je nesmysl, protože jeden z party, jak jsem zmínil, vždy ovládal kulomet. Screenshot je tedy pořízen ještě z velmi časné fáze hry, kdy se zřejmě ještě testovalo chování vozidel bez posádky.
velká škoda převelká to vyjmutí těchto kousků,ale i tak je to prostě lahůdka lahůdek na entou,v live cooperaci to je fakt extázní kosmická mega záležitost…