Jak může vypadat taková povedená virální reklamní kampaň, zde na nový Need for Speed, vtipně ukazuje toto video, kdy partička borců použila plochy několika domů v Praze jako stylizované obří promítací plátno. Na jejich fasádách pak běžel Need for Speed: Shift v obří projekci. Každopádně ty projektory, které toto zvládly, bych chtěl vidět a možná i ten diesel agregát, dodávající všemu šťávu.
Nicméně lidem z oken domů se tato akce asi už líbila o poznání méně, jak ostatně vypovídá doprovodný popisek z Youtube. Tam se vedle vloženého videa, zmiňuje sedm policejních hlídek možná přivolaných svědomitými občany, kterým šajn do oken rušil jejich sledování oblíbené Ordinace v Růžové zahradě.
partička borců = lidi zaplacený EA
sedm policejních hlídek = reklamní žvásty
Takhle se pousteli reklamy a obcas i filmy na stenu hlavniho nadrazi v Brne… to bejvavalo fajn…
Anonym = Sherlock Holmes
moolker:Tak proč to není rovnou v článku?
Jak může vypadat taková povedená virální reklamní kampaň…