Plnou verzi těchto terénních závodů ve stylu úspěšného Motorstormu jsem sice ještě neviděl, ale podle uvolněného dema to vypadá velmi dobře. Zvláště při porovnání s nehotovou verzí druhého dílu Motorstormu, který alespoň pro mě byl takový nemastný neslaný a nehezký. Chtělo to ovšem důkladněji proniknout do ovládání a provádění triků na čtyřkolce, protože ze začátku jsem na vozítku spíše vlál a jízda byla bez akrobatických kousků docela nudná.
Jenže po tréninku už jsem si osvojil ovládání, kdy se jednotlivé triky mění mimo jiné intuitivním nakloněním analogové páčky do určitého směru, což se mi docela líbí – rozhodně to není složité a zakrátko už jsem lítal nad strojem jako profesionální jezdec. Ono sice není normálně nutné vlastně triky dělat, jenže to vám pak celé stratovní pole 16 jezdců ujede, protože právě skrze triky a jejich kombinaci si doplňujete stupnici zrychlení.
Ta je důležitá při vjezdu na různě velké skokánky a kopečky, protože s vyšší rychlostí nájezdu vylétnete mnohem výše, pohled na krajinu pod vámi je mnohem spektakulárnější a hlavně díky dostatku času ve vzduchu můžete znovu střihnout více náročnějších skoků. Triky jsou přitom trojí obtížnosti, podle toho bodovaných a ohodnocených příslušným navýšením zásobníku zrychlení.
Podle výšky skoku si tak vždy svobodně navolíte obtížnost triků a výborné je, že nemusíte nutně stále pokoušet ty nejtěžší eskapády, ale na solidní turbo postačí sem tam vystřihnout pěkně provedený základní trik. I díky tomu se takto vlastně můžete učit stále lepší a lepší kombinace, přičemž kvituji hlavně skutečnost, že trikování není ani pro motoricky méně nadané hráče opravdu nic složitého.
Užijete si tak adrenalinovou jízdu v terénu a v mimořádně nádherných lokacích!, skvělé a dlouhatananánské skoky, a jako perličku i pěkné triky bez složitých tlačítkových kombinací. Nicméně dá se předpokládat, že v multiplayeru – taktéž pro solidních 16 jezdců – se jízda spíše zrvhne v bahnité masíčko, kdy se bude spíše opírat a vytlačovat, než trikovat. Však jeden ze tří základních jízdních režimů bude „obyčejný“ závod o první místa, ovšem na druhou stranu tu budou také podniky s bodováním, kdy se počítají dokončené kousky než výsledný čas.
Celkem má být k dispozici půl tucet závodních lokací, každá s několika tratěmi a nabídka čtyřkolek má čítat 22 modelů, včetně důsledného tuningu a širokých možností úprav, což mě zas tolik netankuje. Tudíž demoverzi z Xbox Live, potažmo PSN doporučuju ke stažení, plná hra by měla u nás vyjít někdy kolem 25. září.
Oficiální www stránka Pure je zde.
bude to bomba. oddychovka když nebude co hrát. jakože teď není
Jo jo, podle dema nic náročnýho, pěkně to jezdí, pěkně to vypadá a pěkně se to hraje.