Nezávislý blog Michala Jonáše o hrách všeho druhu

Asi se mnou budete souhlasit, když řeknu, že žánr akčních stříleček z pohledu první osoby je dnes jasně nejoblíbenějším a dominujícím v oboru interaktivních her. Tedy všechny ty Call of Duty, Medal of Honory a třeba Battlefieldy. Přitom je spojuje nejvíc asi ten fakt, že to jsou všechno velice jednoduché tituly, které nabízejí veskrze krátkou délku a nevyžadují od vás skoro nic, jen následování jediné vytýčené cesty vpřed s prstem neustále na spoušti

A vyznavači jiných typů her si zase klepají na čelo, koho může v multiplayeru, jenž v těchto hrách přebírá funkci nosného prvku celé hry, bavit neustále poskakovat po střídmých arénách a kosit jednoho protivníka za druhým? Někdy se tomu divím i já, tedy z toho pohledu, jak je dnešní typický hráč možná i trošku zdegenerovaný, líný a nenáročný. Jak jinak by tyto hry vykazovaly tak obrovské a jiným žánrům tolik vzdálené mega tržby?

Asi se mnou budete souhlasit, když řeknu, že žánr akčních stříleček z pohledu první osoby je dnes jasně nejoblíbenějším a dominujícím v oboru interaktivních her. Tedy všechny ty Call of Duty, Medal of Honory a třeba Battlefieldy. Přitom je spojuje nejvíc asi ten fakt, že to jsou všechno velice jednoduché tituly, které nabízejí veskrze krátkou délku a nevyžadují od vás skoro nic, jen následování jediné vytýčené cesty vpřed s prstem neustále na spoušti.

Pokud vás článek zaujal a chcete číst dále, prosím navštivte nový web o moderních technologiích 4004.cz zde, pro který jsem původní text napsal.