Ve svém prvním článku o RC modelu HPI Nitro MT2 (článek je zde) jsem se dušoval, že po jistých potížích popsaných v článku budu informovat jak to dopadlo. Dopadlo to zatím dobře, model jsem opět zavezl k prodejci, kde jsem jej nechal na seřízení. Po dvou dnech jsem si ho vyzvedl a diagnóza byla následující: karburátor modelu byl z výroby špatně seřízený a dodával velmi bohatou směs, tudíž motor se po chvíli zahltil a chcípl. Na karburátoru se totiž seřizují šrouby jak volnoběžné otáčky při běhu na prázdno, tak i zátah v nízkých a vysokých otáčkách při zátěži. Po záběhu je tudíž nutné karburátor velmi pečlivě nastavit tak, aby motor dobře táhl, neměnil svévolně provozní otáčky a neničila se jeho vložka válce.
Zatím jsem ale díky špatnému a chladnému počasí model po seřízení v prodejně nezkoušel a nezaběhával, takže nevím, jestli je skutečně již v pořádku, nicméně nemám důvod technikům nevěřit. Snad již tento víkend v případě sucha a slunečného počasí (asi jen zbožné přání – jaro už nikdy, ale nikdy nedorazí 🙁 ) půjdu před barák model zajet. Těším se na “krosení” cyklotrialových drah v Bohnicích a na Bílé hoře v Praze. Zde jsou terény jako stvořené pro blbnutí s tímto modelem. Snad to autíčko rozchodím a nedostanu se do dalších potíží, držte palce ať to jede. Modelům zdar a autům zvlášť!
Domovská www stránka modelu HPI Nitro MT2 4×4 je zde.
Pražský obchod se špičkovými RC modely MIPA kde jsem Nitro MP2 koupil je zde.
Nejnovější komentáře: